Klaida
  • [sigplus] Critical error: Image gallery folder 2018/meduoliai is expected to be a path relative to the image base folder specified in the back-end.

[sigplus] Critical error: Image gallery folder 2018/meduoliai is expected to be a path relative to the image base folder specified in the back-end.

„Spindulėlių“ grupės vaikučiai ir pirmokėliai šiais metais nusprendė prieš šventes nustebinti ir pradžiuginti Maltos ordino pagalbos tarnybos Utenos maltiečių globojamus vienišus senelius ir močiutes, padovanodami jiems kalėdinių meduolių ir atvirukų. Vaikučiai su didele meile ir užsidegimu spalvingai puošė meduolius. Taip pat pagamino ir kalėdinius atvirukus su šiltais palinkėjimais. Visas vaikučių dovanėles kalėdiniu laikotarpiu išdalins Utenos maltiečių savanoriai. Didelį ačiū tariame kepyklėlei „Vanilinis dangus“, kuri ne tik pritaikė didelę nuolaidą meduoliams, bet ir padovanojo glaisto jiems puošti. Taip pat dėkojame buvusioms mokinėms Justei ir Jutai, kurios per visą meduolių puošimo darbą, buvo puikios „spalviukės“ vaikučiams ir padėjo meduolius gražiai papuošti. Ačiū tariame mamytėms Jūratei ir Jurgai, mokytojoms Violetai ir Valdai už idėją ir iniciatyvą organizuojant šią gražią akciją.

Socialinė pedagogė Živilė

{gallery}2018/meduoliai{/gallery}

 Mokyklos taryba

Tarybos pirmininkas - Mindaugas Pranskūnas, tėvų atstovas.

Sekretorė – Lina Kazlauskienė, tėvų atstovė.

Nariai:

Tomas Kelevišius, tėvų atstovas;

Dominyka Juozėnaitė, tėvų atstovė;

Eglė Kuzmienė, tėvų atstovė;

Gintarė Gimbutienė, tėvų atstovė;

Vilma Kranauskienė, logopedė;

Lina Guobienė, mokytoja;

Gintarė Šakalytė, mokytoja;

Alma Vanagienė, mokytoja;

Živilė Žiezdrė, sekretorė;

Indrė Šimonėlė, tėvų atstovė;

Eglė Meškauskienė, bendruomenės atstovė.


Mokytojų taryba

Pirmininkė – Rasa Drungienė, mokyklos-vaikų darželio direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Sekretorė – Inga Žlabickienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja.

Nariai: visi mokyklos-vaikų darželio pedagogai.


Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė – Rita Katinienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja.

Sekretorė – Alma Vanagienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja.


Įstaigos veiklos įsivertinimo grupė:

Darbo grupės koordinatorė – Rasa Drungienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Darbo grupės pirmininkė - Audronė Nikštuvienė, ikimokyklinio ugdymo  mokytoja.

Nariai:

Gražina Mozūrienė - ikimokyklinio ugdymo mokytoja;

Alma Vanagienė - ikimokyklinio ugdymo mokytoja.


Atestacijos komisija

Pirmininkė - Rasa Drungienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Nariai:

Vaida Bružienė, tėvų atstovas;

Violeta Pečentauskienė, mokytoja;

Aušra Paškevičienė, mokytoja;

Justė Rudokienė, Utenos raj. savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vyr. specialistė.

 


Darbo taryba

Nariai:

Alma Vanagienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja;

Aušra Tumėnienė, auklėtojos padėjėja;

Lina Kazlauskienė, specialioji pedagogė - logopedė.

 

Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" 2023 m. vadovo veiklos ataskaita

Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" 2022 m. vadovo veiklos ataskaita

Vadovo 2021 metų veiklos ataskaita

 Vadovo veiklos užduotys 2021 m.

 Utenos mokyklos-vaikų darželio „Eglutė“ 2020 m. vadovo veiklos ataskaita 

 Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo metų veiklos ataskaita

 Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo vertinimas

 Vadovo veiklos užduotys 2018 

 Išorinis veiklos vertinimas

 

Mokyklos įsivertinimas:

       2023 M. UTENOS MOKYKLOS-VAIKŲ DARŽELIO „EGLUTĖ“ PLAČIOJO ĮSTAIGOS ĮSIVERTINIMO GILUMINIO SRITIES „BENDRADARBIAVIMO SU VAIKO ŠEIMA“ VERTINIMO ANALIZĖ

       2023 metų mokyklos veiklos įsivertinimas

       2021 metų mokyklos veiklos įsivertinimas

       2020 metai mokyklos veiklos įsivertinimas

       2019 metai

3 SRITIS. Ugdymo(si) aplinkos

Tema: 3.1. Įgalinanti mokytis fizinė aplinka.

Rodiklis: 3.1.1. Įranga ir priemonės.

Raktinis žodis – Įvairovė.

IŠVADOS:

  1. Mokytojai kuria ir naudoja ugdymui savo sukurtas mokymo priemones, dalinasi jomis su kitais pedagogais.
  2. Mokytojai, ruošdamiesi ugdymo procesui, visada pritaiko ugdymosi aplinką.
  3. Mokymo priemonių įsigyjimas mokykloje planuojamas ir derinamas su mokytojais, atsižvelgiama į poreikius, nuomones, siūlymus.
  4. Mokykloje yra kompiuterinės įrangos, multimedijų, interaktyvių lentų, spausdintuvų, kopijuoklis, tačiau šių priemonių galėtų būti daugiau.
  5. Nepakanka ugdymo priemonių specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymui, taip pat didaktinių mokymo priemonių, atitinkančių ugdymo turinį, mokinių amžių, bei medžiagų ir priemonių tiriamajai, laborotorinei veiklai organizuoti.

SIŪLYMAI:

  1. Planuojant aprūpinimą mokymo priemonėmis numatyti prioritetus (išvadų 5 punktas).
  2. Koreguojant ar papildant pirkimų planą atsižvegti į svarbiausius poreikius.
  3. Numatyti dažniausiai naudojamos įrangos (kopijuoklis) atnaujinimą.

Komisijos pirmininkė – Rasa Drungienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Komisijos sekretorė – Audronė Nikštuvienė, mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą.

Nariai:

 

Lina Kazlauskienė, specialioji pedagogė - logopedė;

Jolita Stanionienė, pradinio ugdymo mokytoja;

Žydrūnė Bernotienė, maitinimo organizatorė;

Vilma Kranauskienė, logopedė;

Živilė Žiezdrė, socialinė pedagogė.

 

Informacinės technologijos neformaliąjame ugdyme

Šiuolaikinis pasaulis sparčiai keičiasi, tampa vis išmanesnis, todėl skaitmeninimo kompetenciją svarbu lavinti nuo mažens. Pradinių klasių mokiniai IT sėkmingai integruoja ne tik su mokomaisiais dalykais, tačiau daug vaikų aktyviai dalyvauja ir neformaliojo ugdymo pamokose, kur tobulina IKT žinias ir įgūdžius bei įgyvendina kūrybinius sumanymus.

Ką galima daryti, įvaldžius informacines technologijas? Nuo galimybės naudotis rašymo įrankiais, teksto pateikimo šablonais, braižymo/ piešimo įrankiais, paveikslėliais, išsaugoti, išsiųsti dokumentus, laiškus, iki komiksų kūrimo. Tai tik maža dalis, ką vaikai išbando naudodamiesi kompiuteriais.  

Ugdomas mokinių loginis ir kritinis mąstymas, atsakingas požiūris į skaitmeninių technologijų naudojimą. Mokiniai suvokia technologijų teikiamas galimybes.

                                                                          Parengė pradinio ugdymo mokytoja Jolita Stanionienė

 

 

Neformalus ugdymas ,,Gudručių klubas“

Būrelio tikslas – skatinti mokinius domėtis matematikos, gamtos mokslų įvairenybėmis, lavinti loginį mąstymą.

Į veiklą įtraukiami ne tik gabūs matematikai mokiniai, bet ir tie, kuriuos reikia skatinti domėtis matematika, padėti jiems lavinti erdvinį mąstymą, nuovokumą ir pastabumą. Veiklos metu mokiniai sprendžia kryžiažodžius, rebusus ir įvairius galvosūkius. Žaidžia dėmesio koncentracijos reikalaujančius žaidimus. Sprendžia ,,Kengūros“, ,,Kings“, „Olympio“ konkursines užduotis, kurias norint išspręsti tenka pasitelkti netradicinį požiūrį, pastebėti detales, išmokti teisingai suprasti užduoties esmę. Dirbdami grupėse mokiniai daug lengviau įveikia sunkius matematinius riešutėlius. Nepamirštame ir informacinių technologijų. Naudojame Eduka, Ema skaitmenines užduotis, Worwall, Linoit programas. Mokiniams patinka žaidimai per Baamboozle games. Kai pavargstame nuo įtemto darbo, žaidžiame „Smiginį“. Juk ir ten reikia skaičiuoti taškus, koncentruoti dėmesį, susikaupti.

Pasirodo, matematika reikalinga visur. Tai mokslas, kurį galima mokytis smagiai, išmokti ir pamilti.

                                                                       Parengė pradinio ugdymo mokytoja Valda Venclovienė

 

 

Logopedo pagalbos lankstinukas


DRUGELIŲ KALBA

Šiais metais kaip logopedė vykdžiau projektą ,,Drugelių“ kalba. Projekto tikslas – padėti 2-3 metų vaikams įveikti kalbos, kalbėjimo sunkumus. Didinti vaikų pasitikėjimą savimi vartojant kalbą. Vaikai, gebantys išsakyti savo norus, mintis, nusakyti savo jausmus, išgyvenimus, laisviau jaučiasi ir labiau pasitiki savimi. Todėl buvo pasirinkta viena tikslinė vaikų grupė ir numatytas nuoseklus periodiškas užsiėmimų laikas, tikintis, kad po 4 mėnesių bus lengviau pamatuoti pokytį vaikų kalboje pasibaigus projekto įgyvendinimo laikui.

Užsiėmimų metu buvo tikslinamas garsų tarimas, ugdoma foneminė klausa, formuojami garsinės analizės ir sintezės įgūdžiai, turtinamas pasyvusis ir aktyvusis žodynas, tikslinami artikuliacinio aparato ir smulkiosios motorikos judesiai.

Kodėl pasirinkau būtent 2-3 metų amžiaus vaikučius? Pasirinkimą lėmė ne atsitiktinumas, nes šio amžiaus vaikams sparčiausiai vystosi vaiko kalba. Šis laikotarpis yra laikomas svarbiausiu vaiko kalbos vystymosi etapu. Trečiaisiais gyvenimo metais tobulėja ir kalbos supratimas. Vaikai susipažįsta su supančia aplinka iš kalbos ir lytėjimų.

Užsiėmimai „Drugelių“ grupėje vyko žaidimo forma. Žaidimas yra pagrindinė vaiko veikla, kurios metu jis vystosi. Smulkioji motorika taip pat turi labai didelę įtaką vaikų kalbai. Su mažaisiais žaidėme įvairiausius žaidimus, žaidimo metu lavinome smulkiąją motoriką ir tarėme įvairius garsiukus. Žaidimai su balionais labai džiugina, o pagavus balioną su logopedo pagalba labai lengva įvardinti, koks garsas užrašytas ant baliono. Mokėmės garsų (izoliuotų, skiemenyse, žodžiuose) tarimo ir įtvirtinimo. Vaikai atliko pūtimo pratimus (kvėpavimo).

Kalbos mokymasis yra sudėtingas procesas, reikalaujantis daug pastangų, o žaidimo metu vaikai nejausdami mokosi kalbėti. Mažiesiems šnekoriams labai patiko akies ir rankos koordinacijos užduotėlės. Tuo tikslu pati pagaminau ugdomąją priemonę, kuri lavina akies – rankos koordinaciją – tai gebėjimas atlikti judesius rankomis, vadovaujant akims.

Projekto įgyvendinimo metu taikiau universalaus dizaino strategiją - mokymasis žaidžiant.

Buvo numatyti projekto tikėtini rezultatai: išlavės artikuliacinis aparatas, gausės vaikų žodynas ir jie gebės žodžiais išreikšti norus, mintis, poreikius. Kalbėdami nuo dviejų žodžių junginių pamažu pereis prie trijų žodžių sakinukų, atsakys į paprastus klausimus, pradės naudoti daugiskaitą, kalboje daugės veiksmažodžių, atsiras būtasis, būsimasis laikas, kalbos struktūra įgaus vis daugiau norminės kalbos požymių, gramatika taps taisyklingesnė. Vaikai labiau pasitikės savimi.

Galiu pasidžiaugti vykdytos veiklos rezultatu: aštuoniems vaikams projekto pabaigoje buvo tikslesni liežuvio ir lūpų judesiai. Dauguma vaikų aiškiau atsakė į paprastus klausimus. Suprato, kas yra daug ir mažai, mokėjo įvardinti tai žodžiais. Žaisdami vartojo nemažai veiksmažodžių, įvardindami savo atliekamą veiksmą, gebėjo papasakoti, ką veikė ryte, taip įtvirtindami būtojo laiko veiksmažodžius.

Projekto tęstinumas buvo planuojamas pasitvirtinus siektiniems rezultatams. Apibendrinant galiu teigti, kad siektini rezultatai iš dalies pasitvirtino.

Vasario mėnesį planuojamas projekto tęstinumas „Boružiukų“ grupėje.

Logopedė-spec.pedagogė Lina Kazlauskienė


 


 Mokykloje-vaikų darželyje dirbančios logopedės padeda ikimokyklinio amžiaus vaikams ir pradinių klasių mokiniams įveikti kalbėjimo, kalbos, komunikacijos, rašymo ir skaitymo sutrikimus.

  1. Priklausomai nuo vaiko amžiaus įvertina kalbos raidos ypatumus, rašymo ir skaitymo įgūdžius, identifikuoja sutrikimą.
  2. Sudaro kalbos korekcijos planą sutrikimui įveikti ar sušvelninti.
  3. Individualių, pogrupinių ar grupinių pratybų metu lavina foneminę klausą, girdimąją atmintį ir dėmesį, per žaidybines situacijas skatina vėluojančią kalbos raidą, padeda įveikti ar sušvelninti garsų tarimo, kalbos ritmo ir tempo (mikčiojimas, greitakalbystė ir kt.), balso sutrikimus. Formuoja neišsivysčiusią kalbos sistemą - plečia žodyną, moko pritaikyti gramatinius dėsningumus, rišliai pasakoti.
  4. Šalina skaitymo ir rašymo sutrikimus mokyklinio amžiaus vaikams.
  5. Konsultuoja mokytojus, auklėtojas, tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese kalbos korekcijos klausimais.
  6. Šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, logopedo pagalbos teikimo klausimais.

 

Įstaigoje dirbančių logopedžių darbo su klientais laikas:

Vardas, pavardė

Savaitės diena

Laikas

 

VILMA  KRANAUSKIENĖ

Logopedė

 

Antradienis

Penktadienis

 

 

14.45-17.30

14.45-17.30

 

LINA KAZLAUSKIENĖ

Logopedė – specialioji pedagogė

Pirmadienis

Pirmadieniais konsultacijos

Antradienis

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

Pietų pertrauka

 8.00-16.30

12.45-15.00

 8.00-16.30

 8.00-17.00

 8.00-17.00

 9.05-11.00

12.00-12.45

RITONĖ TUMELIENĖ

Logopedė

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

08.00 – 11.00 ir 13.00-15.00

13.00 – 14.00

08.30 – 10.30 ir 13.00-14.30


Socialinės pedagogės darbo laikas:

Trečiadienis 08.30-13.30

Penktadienis 08.30-13.10


 

 Copyright © 2024 www.eglute.utena.lm.lt  Rights Reserved.