Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" 2023 m. vadovo veiklos ataskaita
Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" 2022 m. vadovo veiklos ataskaita
Vadovo 2021 metų veiklos ataskaita
Vadovo veiklos užduotys 2021 m.
Utenos mokyklos-vaikų darželio „Eglutė“ 2020 m. vadovo veiklos ataskaita
Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo metų veiklos ataskaita
Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo vertinimas
Vadovo veiklos užduotys 2018
Išorinis veiklos vertinimas
Mokyklos įsivertinimas:
2023 M. UTENOS MOKYKLOS-VAIKŲ DARŽELIO „EGLUTĖ“ PLAČIOJO ĮSTAIGOS ĮSIVERTINIMO GILUMINIO SRITIES „BENDRADARBIAVIMO SU VAIKO ŠEIMA“ VERTINIMO ANALIZĖ
2023 metų mokyklos veiklos įsivertinimas
2021 metų mokyklos veiklos įsivertinimas
2020 metai mokyklos veiklos įsivertinimas
2019 metai
3 SRITIS. Ugdymo(si) aplinkos
Tema: 3.1. Įgalinanti mokytis fizinė aplinka.
Rodiklis: 3.1.1. Įranga ir priemonės.
Raktinis žodis – Įvairovė.
IŠVADOS:
- Mokytojai kuria ir naudoja ugdymui savo sukurtas mokymo priemones, dalinasi jomis su kitais pedagogais.
- Mokytojai, ruošdamiesi ugdymo procesui, visada pritaiko ugdymosi aplinką.
- Mokymo priemonių įsigyjimas mokykloje planuojamas ir derinamas su mokytojais, atsižvelgiama į poreikius, nuomones, siūlymus.
- Mokykloje yra kompiuterinės įrangos, multimedijų, interaktyvių lentų, spausdintuvų, kopijuoklis, tačiau šių priemonių galėtų būti daugiau.
- Nepakanka ugdymo priemonių specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymui, taip pat didaktinių mokymo priemonių, atitinkančių ugdymo turinį, mokinių amžių, bei medžiagų ir priemonių tiriamajai, laborotorinei veiklai organizuoti.
SIŪLYMAI:
- Planuojant aprūpinimą mokymo priemonėmis numatyti prioritetus (išvadų 5 punktas).
- Koreguojant ar papildant pirkimų planą atsižvegti į svarbiausius poreikius.
- Numatyti dažniausiai naudojamos įrangos (kopijuoklis) atnaujinimą.