Vadovo 2021 metų veiklos ataskaita
Vadovo veiklos užduotys 2021 m.
Utenos mokyklos-vaikų darželio „Eglutė“ 2020 m. vadovo veiklos ataskaita
Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo metų veiklos ataskaita
Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo vertinimas
Vadovo veiklos užduotys 2018
Išorinis veiklos vertinimas
Mokyklos įsivertinimas:
2021 metų mokyklos veiklos įsivertinimas
2020 metai mokyklos veiklos įsivertinimas
2019 metai
3 SRITIS. Ugdymo(si) aplinkos
Tema: 3.1. Įgalinanti mokytis fizinė aplinka.
Rodiklis: 3.1.1. Įranga ir priemonės.
Raktinis žodis – Įvairovė.
IŠVADOS:
- Mokytojai kuria ir naudoja ugdymui savo sukurtas mokymo priemones, dalinasi jomis su kitais pedagogais.
- Mokytojai, ruošdamiesi ugdymo procesui, visada pritaiko ugdymosi aplinką.
- Mokymo priemonių įsigyjimas mokykloje planuojamas ir derinamas su mokytojais, atsižvelgiama į poreikius, nuomones, siūlymus.
- Mokykloje yra kompiuterinės įrangos, multimedijų, interaktyvių lentų, spausdintuvų, kopijuoklis, tačiau šių priemonių galėtų būti daugiau.
- Nepakanka ugdymo priemonių specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymui, taip pat didaktinių mokymo priemonių, atitinkančių ugdymo turinį, mokinių amžių, bei medžiagų ir priemonių tiriamajai, laborotorinei veiklai organizuoti.
SIŪLYMAI:
- Planuojant aprūpinimą mokymo priemonėmis numatyti prioritetus (išvadų 5 punktas).
- Koreguojant ar papildant pirkimų planą atsižvegti į svarbiausius poreikius.
- Numatyti dažniausiai naudojamos įrangos (kopijuoklis) atnaujinimą.