Klaida
  • [sigplus] Critical error: Image gallery folder 2018/kaledos is expected to be a path relative to the image base folder specified in the back-end.

  • [sigplus] Critical error: Image gallery folder 2018/meduoliai is expected to be a path relative to the image base folder specified in the back-end.

[sigplus] Critical error: Image gallery folder 2018/kaledos is expected to be a path relative to the image base folder specified in the back-end.

{gallery}2018/kaledos{/gallery}

[sigplus] Critical error: Image gallery folder 2018/meduoliai is expected to be a path relative to the image base folder specified in the back-end.

„Spindulėlių“ grupės vaikučiai ir pirmokėliai šiais metais nusprendė prieš šventes nustebinti ir pradžiuginti Maltos ordino pagalbos tarnybos Utenos maltiečių globojamus vienišus senelius ir močiutes, padovanodami jiems kalėdinių meduolių ir atvirukų. Vaikučiai su didele meile ir užsidegimu spalvingai puošė meduolius. Taip pat pagamino ir kalėdinius atvirukus su šiltais palinkėjimais. Visas vaikučių dovanėles kalėdiniu laikotarpiu išdalins Utenos maltiečių savanoriai. Didelį ačiū tariame kepyklėlei „Vanilinis dangus“, kuri ne tik pritaikė didelę nuolaidą meduoliams, bet ir padovanojo glaisto jiems puošti. Taip pat dėkojame buvusioms mokinėms Justei ir Jutai, kurios per visą meduolių puošimo darbą, buvo puikios „spalviukės“ vaikučiams ir padėjo meduolius gražiai papuošti. Ačiū tariame mamytėms Jūratei ir Jurgai, mokytojoms Violetai ir Valdai už idėją ir iniciatyvą organizuojant šią gražią akciją.

Socialinė pedagogė Živilė

{gallery}2018/meduoliai{/gallery}

 Mokyklos taryba

Tarybos pirmininkas - Mindaugas Pranskūnas, tėvų atstovas.

Sekretorė – Lina Kazlauskienė, tėvų atstovė.

Nariai:

Tomas Kelevišius, tėvų atstovas;

Dominyka Juozėnaitė, tėvų atstovė;

Eglė Kuzmienė, tėvų atstovė;

Gintarė Gimbutienė, tėvų atstovė;

Vilma Kranauskienė, logopedė;

Lina Guobienė, mokytoja;

Gintarė Šakalytė, mokytoja;

Alma Vanagienė, mokytoja;

Živilė Žiezdrė, sekretorė;

Indrė Šimonėlė, tėvų atstovė;

Eglė Meškauskienė, bendruomenės atstovė.


Mokytojų taryba

Pirmininkė – Rasa Drungienė, mokyklos-vaikų darželio direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Sekretorė – Inga Žlabickienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja.

Nariai: visi mokyklos-vaikų darželio pedagogai.


Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė – Rita Katinienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja.

Sekretorė – Alma Vanagienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja.


Įstaigos veiklos įsivertinimo grupė:

Darbo grupės koordinatorė – Rasa Drungienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Darbo grupės pirmininkė - Audronė Nikštuvienė, ikimokyklinio ugdymo  mokytoja.

Nariai:

Gražina Mozūrienė - ikimokyklinio ugdymo mokytoja;

Alma Vanagienė - ikimokyklinio ugdymo mokytoja.


Atestacijos komisija

Pirmininkė - Rasa Drungienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Nariai:

Vaida Bružienė, tėvų atstovas;

Violeta Pečentauskienė, mokytoja;

Aušra Paškevičienė, mokytoja;

Justė Rudokienė, Utenos raj. savivaldybės administracijos Švietimo ir sporto skyriaus vyr. specialistė.

 


Darbo taryba

Nariai:

Alma Vanagienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja;

Aušra Tumėnienė, auklėtojos padėjėja;

Lina Kazlauskienė, specialioji pedagogė - logopedė.

 

Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" 2023 m. vadovo veiklos ataskaita

Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" 2022 m. vadovo veiklos ataskaita

Vadovo 2021 metų veiklos ataskaita

 Vadovo veiklos užduotys 2021 m.

 Utenos mokyklos-vaikų darželio „Eglutė“ 2020 m. vadovo veiklos ataskaita 

 Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo metų veiklos ataskaita

 Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo vertinimas

 Vadovo veiklos užduotys 2018 

 Išorinis veiklos vertinimas

 

Mokyklos įsivertinimas:

       2023 M. UTENOS MOKYKLOS-VAIKŲ DARŽELIO „EGLUTĖ“ PLAČIOJO ĮSTAIGOS ĮSIVERTINIMO GILUMINIO SRITIES „BENDRADARBIAVIMO SU VAIKO ŠEIMA“ VERTINIMO ANALIZĖ

       2023 metų mokyklos veiklos įsivertinimas

       2021 metų mokyklos veiklos įsivertinimas

       2020 metai mokyklos veiklos įsivertinimas

       2019 metai

3 SRITIS. Ugdymo(si) aplinkos

Tema: 3.1. Įgalinanti mokytis fizinė aplinka.

Rodiklis: 3.1.1. Įranga ir priemonės.

Raktinis žodis – Įvairovė.

IŠVADOS:

  1. Mokytojai kuria ir naudoja ugdymui savo sukurtas mokymo priemones, dalinasi jomis su kitais pedagogais.
  2. Mokytojai, ruošdamiesi ugdymo procesui, visada pritaiko ugdymosi aplinką.
  3. Mokymo priemonių įsigyjimas mokykloje planuojamas ir derinamas su mokytojais, atsižvelgiama į poreikius, nuomones, siūlymus.
  4. Mokykloje yra kompiuterinės įrangos, multimedijų, interaktyvių lentų, spausdintuvų, kopijuoklis, tačiau šių priemonių galėtų būti daugiau.
  5. Nepakanka ugdymo priemonių specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymui, taip pat didaktinių mokymo priemonių, atitinkančių ugdymo turinį, mokinių amžių, bei medžiagų ir priemonių tiriamajai, laborotorinei veiklai organizuoti.

SIŪLYMAI:

  1. Planuojant aprūpinimą mokymo priemonėmis numatyti prioritetus (išvadų 5 punktas).
  2. Koreguojant ar papildant pirkimų planą atsižvegti į svarbiausius poreikius.
  3. Numatyti dažniausiai naudojamos įrangos (kopijuoklis) atnaujinimą.

Komisijos pirmininkė – Rasa Drungienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Komisijos sekretorė – Audronė Nikštuvienė, mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą.

Nariai:

 

Lina Kazlauskienė, specialioji pedagogė - logopedė;

Jolita Stanionienė, pradinio ugdymo mokytoja;

Žydrūnė Bernotienė, maitinimo organizatorė;

Vilma Kranauskienė, logopedė;

Živilė Žiezdrė, socialinė pedagogė.

 

Informacinės technologijos neformaliąjame ugdyme

Šiuolaikinis pasaulis sparčiai keičiasi, tampa vis išmanesnis, todėl skaitmeninimo kompetenciją svarbu lavinti nuo mažens. Pradinių klasių mokiniai IT sėkmingai integruoja ne tik su mokomaisiais dalykais, tačiau daug vaikų aktyviai dalyvauja ir neformaliojo ugdymo pamokose, kur tobulina IKT žinias ir įgūdžius bei įgyvendina kūrybinius sumanymus.

Ką galima daryti, įvaldžius informacines technologijas? Nuo galimybės naudotis rašymo įrankiais, teksto pateikimo šablonais, braižymo/ piešimo įrankiais, paveikslėliais, išsaugoti, išsiųsti dokumentus, laiškus, iki komiksų kūrimo. Tai tik maža dalis, ką vaikai išbando naudodamiesi kompiuteriais.  

Ugdomas mokinių loginis ir kritinis mąstymas, atsakingas požiūris į skaitmeninių technologijų naudojimą. Mokiniai suvokia technologijų teikiamas galimybes.

                                                                          Parengė pradinio ugdymo mokytoja Jolita Stanionienė

 

 

Neformalus ugdymas ,,Gudručių klubas“

Būrelio tikslas – skatinti mokinius domėtis matematikos, gamtos mokslų įvairenybėmis, lavinti loginį mąstymą.

Į veiklą įtraukiami ne tik gabūs matematikai mokiniai, bet ir tie, kuriuos reikia skatinti domėtis matematika, padėti jiems lavinti erdvinį mąstymą, nuovokumą ir pastabumą. Veiklos metu mokiniai sprendžia kryžiažodžius, rebusus ir įvairius galvosūkius. Žaidžia dėmesio koncentracijos reikalaujančius žaidimus. Sprendžia ,,Kengūros“, ,,Kings“, „Olympio“ konkursines užduotis, kurias norint išspręsti tenka pasitelkti netradicinį požiūrį, pastebėti detales, išmokti teisingai suprasti užduoties esmę. Dirbdami grupėse mokiniai daug lengviau įveikia sunkius matematinius riešutėlius. Nepamirštame ir informacinių technologijų. Naudojame Eduka, Ema skaitmenines užduotis, Worwall, Linoit programas. Mokiniams patinka žaidimai per Baamboozle games. Kai pavargstame nuo įtemto darbo, žaidžiame „Smiginį“. Juk ir ten reikia skaičiuoti taškus, koncentruoti dėmesį, susikaupti.

Pasirodo, matematika reikalinga visur. Tai mokslas, kurį galima mokytis smagiai, išmokti ir pamilti.

                                                                       Parengė pradinio ugdymo mokytoja Valda Venclovienė

 

 

 Copyright © 2024 www.eglute.utena.lm.lt  Rights Reserved.