Jūs esate čia: Pradžia
Šiuo metu darbo pasiūlymų nėra.
Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" 2023 m. vadovo veiklos ataskaita
Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" 2022 m. vadovo veiklos ataskaita
Vadovo 2021 metų veiklos ataskaita
Vadovo veiklos užduotys 2021 m.
Utenos mokyklos-vaikų darželio „Eglutė“ 2020 m. vadovo veiklos ataskaita
Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo metų veiklos ataskaita
Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo vertinimas
Mokyklos įsivertinimas:
2023 M. UTENOS MOKYKLOS-VAIKŲ DARŽELIO „EGLUTĖ“ PLAČIOJO ĮSTAIGOS ĮSIVERTINIMO GILUMINIO SRITIES „BENDRADARBIAVIMO SU VAIKO ŠEIMA“ VERTINIMO ANALIZĖ
2023 metų mokyklos veiklos įsivertinimas
2021 metų mokyklos veiklos įsivertinimas
2020 metai mokyklos veiklos įsivertinimas
3 SRITIS. Ugdymo(si) aplinkos
Tema: 3.1. Įgalinanti mokytis fizinė aplinka.
Rodiklis: 3.1.1. Įranga ir priemonės.
Raktinis žodis – Įvairovė.
IŠVADOS:
SIŪLYMAI:
Komisijos pirmininkė – Rasa Drungienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.
Komisijos sekretorė – Audronė Nikštuvienė, mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą.
Nariai:
Lina Kazlauskienė, specialioji pedagogė - logopedė;
Jolita Stanionienė, pradinio ugdymo mokytoja;
Žydrūnė Bernotienė, maitinimo organizatorė;
Vilma Kranauskienė, logopedė;
Živilė Žiezdrė, socialinė pedagogė.
Informacinės technologijos neformaliąjame ugdyme
Šiuolaikinis pasaulis sparčiai keičiasi, tampa vis išmanesnis, todėl skaitmeninimo kompetenciją svarbu lavinti nuo mažens. Pradinių klasių mokiniai IT sėkmingai integruoja ne tik su mokomaisiais dalykais, tačiau daug vaikų aktyviai dalyvauja ir neformaliojo ugdymo pamokose, kur tobulina IKT žinias ir įgūdžius bei įgyvendina kūrybinius sumanymus.
Ką galima daryti, įvaldžius informacines technologijas? Nuo galimybės naudotis rašymo įrankiais, teksto pateikimo šablonais, braižymo/ piešimo įrankiais, paveikslėliais, išsaugoti, išsiųsti dokumentus, laiškus, iki komiksų kūrimo. Tai tik maža dalis, ką vaikai išbando naudodamiesi kompiuteriais.
Ugdomas mokinių loginis ir kritinis mąstymas, atsakingas požiūris į skaitmeninių technologijų naudojimą. Mokiniai suvokia technologijų teikiamas galimybes.
Parengė pradinio ugdymo mokytoja Jolita Stanionienė
Neformalus ugdymas ,,Gudručių klubas“
Būrelio tikslas – skatinti mokinius domėtis matematikos, gamtos mokslų įvairenybėmis, lavinti loginį mąstymą.
Į veiklą įtraukiami ne tik gabūs matematikai mokiniai, bet ir tie, kuriuos reikia skatinti domėtis matematika, padėti jiems lavinti erdvinį mąstymą, nuovokumą ir pastabumą. Veiklos metu mokiniai sprendžia kryžiažodžius, rebusus ir įvairius galvosūkius. Žaidžia dėmesio koncentracijos reikalaujančius žaidimus. Sprendžia ,,Kengūros“, ,,Kings“, „Olympio“ konkursines užduotis, kurias norint išspręsti tenka pasitelkti netradicinį požiūrį, pastebėti detales, išmokti teisingai suprasti užduoties esmę. Dirbdami grupėse mokiniai daug lengviau įveikia sunkius matematinius riešutėlius. Nepamirštame ir informacinių technologijų. Naudojame Eduka, Ema skaitmenines užduotis, Worwall, Linoit programas. Mokiniams patinka žaidimai per Baamboozle games. Kai pavargstame nuo įtemto darbo, žaidžiame „Smiginį“. Juk ir ten reikia skaičiuoti taškus, koncentruoti dėmesį, susikaupti.
Pasirodo, matematika reikalinga visur. Tai mokslas, kurį galima mokytis smagiai, išmokti ir pamilti.
Parengė pradinio ugdymo mokytoja Valda Venclovienė
Logopedo pagalbos lankstinukas
DRUGELIŲ KALBA
Šiais metais kaip logopedė vykdžiau projektą ,,Drugelių“ kalba. Projekto tikslas – padėti 2-3 metų vaikams įveikti kalbos, kalbėjimo sunkumus. Didinti vaikų pasitikėjimą savimi vartojant kalbą. Vaikai, gebantys išsakyti savo norus, mintis, nusakyti savo jausmus, išgyvenimus, laisviau jaučiasi ir labiau pasitiki savimi. Todėl buvo pasirinkta viena tikslinė vaikų grupė ir numatytas nuoseklus periodiškas užsiėmimų laikas, tikintis, kad po 4 mėnesių bus lengviau pamatuoti pokytį vaikų kalboje pasibaigus projekto įgyvendinimo laikui.
Užsiėmimų metu buvo tikslinamas garsų tarimas, ugdoma foneminė klausa, formuojami garsinės analizės ir sintezės įgūdžiai, turtinamas pasyvusis ir aktyvusis žodynas, tikslinami artikuliacinio aparato ir smulkiosios motorikos judesiai.
Kodėl pasirinkau būtent 2-3 metų amžiaus vaikučius? Pasirinkimą lėmė ne atsitiktinumas, nes šio amžiaus vaikams sparčiausiai vystosi vaiko kalba. Šis laikotarpis yra laikomas svarbiausiu vaiko kalbos vystymosi etapu. Trečiaisiais gyvenimo metais tobulėja ir kalbos supratimas. Vaikai susipažįsta su supančia aplinka iš kalbos ir lytėjimų.
Užsiėmimai „Drugelių“ grupėje vyko žaidimo forma. Žaidimas yra pagrindinė vaiko veikla, kurios metu jis vystosi. Smulkioji motorika taip pat turi labai didelę įtaką vaikų kalbai. Su mažaisiais žaidėme įvairiausius žaidimus, žaidimo metu lavinome smulkiąją motoriką ir tarėme įvairius garsiukus. Žaidimai su balionais labai džiugina, o pagavus balioną su logopedo pagalba labai lengva įvardinti, koks garsas užrašytas ant baliono. Mokėmės garsų (izoliuotų, skiemenyse, žodžiuose) tarimo ir įtvirtinimo. Vaikai atliko pūtimo pratimus (kvėpavimo).
Kalbos mokymasis yra sudėtingas procesas, reikalaujantis daug pastangų, o žaidimo metu vaikai nejausdami mokosi kalbėti. Mažiesiems šnekoriams labai patiko akies ir rankos koordinacijos užduotėlės. Tuo tikslu pati pagaminau ugdomąją priemonę, kuri lavina akies – rankos koordinaciją – tai gebėjimas atlikti judesius rankomis, vadovaujant akims.
Projekto įgyvendinimo metu taikiau universalaus dizaino strategiją - mokymasis žaidžiant.
Buvo numatyti projekto tikėtini rezultatai: išlavės artikuliacinis aparatas, gausės vaikų žodynas ir jie gebės žodžiais išreikšti norus, mintis, poreikius. Kalbėdami nuo dviejų žodžių junginių pamažu pereis prie trijų žodžių sakinukų, atsakys į paprastus klausimus, pradės naudoti daugiskaitą, kalboje daugės veiksmažodžių, atsiras būtasis, būsimasis laikas, kalbos struktūra įgaus vis daugiau norminės kalbos požymių, gramatika taps taisyklingesnė. Vaikai labiau pasitikės savimi.
Galiu pasidžiaugti vykdytos veiklos rezultatu: aštuoniems vaikams projekto pabaigoje buvo tikslesni liežuvio ir lūpų judesiai. Dauguma vaikų aiškiau atsakė į paprastus klausimus. Suprato, kas yra daug ir mažai, mokėjo įvardinti tai žodžiais. Žaisdami vartojo nemažai veiksmažodžių, įvardindami savo atliekamą veiksmą, gebėjo papasakoti, ką veikė ryte, taip įtvirtindami būtojo laiko veiksmažodžius.
Projekto tęstinumas buvo planuojamas pasitvirtinus siektiniems rezultatams. Apibendrinant galiu teigti, kad siektini rezultatai iš dalies pasitvirtino.
Vasario mėnesį planuojamas projekto tęstinumas „Boružiukų“ grupėje.
Logopedė-spec.pedagogė Lina Kazlauskienė
Mokykloje-vaikų darželyje dirbančios logopedės padeda ikimokyklinio amžiaus vaikams ir pradinių klasių mokiniams įveikti kalbėjimo, kalbos, komunikacijos, rašymo ir skaitymo sutrikimus.
Įstaigoje dirbančių logopedžių darbo su klientais laikas:
Vardas, pavardė |
Savaitės diena |
Laikas |
VILMA KRANAUSKIENĖ Logopedė |
Antradienis Penktadienis
|
14.45-17.30 14.45-17.30
|
LINA KAZLAUSKIENĖ Logopedė – specialioji pedagogė |
Pirmadienis Pirmadieniais konsultacijos Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Pietų pertrauka |
8.00-16.30 12.45-15.00 8.00-16.30 8.00-17.00 8.00-17.00 9.05-11.00 12.00-12.45 |
RITONĖ TUMELIENĖ Logopedė |
Pirmadienis Antradienis Trečiadienis |
08.00 – 11.00 ir 13.00-15.00 13.00 – 14.00 08.30 – 10.30 ir 13.00-14.30 |
Socialinės pedagogės darbo laikas:
Trečiadienis 08.30-13.30
Penktadienis 08.30-13.10
„Viščiukai“
Mokytojos - Aušra Paškevičienė, Lina Guobienė
Mokytojų padėjėja - Deimantė Šakalienė
„Drugeliai“
Mokytojos - Žydrė Čiplienė, Gintarė Šakalytė
Mokytojų padėjėja - Danguolė Vaičiuvienė
„Žirniukai“
Mokytojos - Nida Jankauskienė, Renata Urbanavičienė
Mokytojų padėjėja - Daiva Uzielienė
„Boružiukai“
Mokytojos - Inga Žlabickienė, Renata Urbanavičienė, Gitana Račickienė
Mokytojų padėjėja - Jūratė Bernotienė
„Bitutės“
Mokytojos - Alma Vanagienė, Lina Guobienė
Mokytojų padėjėja - Alma Šimonėlienė
„Smalsiukai“
Mokytojos - Rita Katinienė, Gražina Mozūrienė, Gitana Račickienė
Mokytojų padėjėja - Elvina Gaidelienė
„Pelėdžiukai“
Mokytojos - Inga Bitautienė, Gražina Mozūrienė
Mokytojų padėjėja - Aušra Tumėnienė
„Svirpliukai“
Mokytojos - Rasa Bakšienė, Audronė Nikštuvienė
Mokytojų padėjėja - Vilma Paškevičienė
„Spindulėliai“
Mokytojos - Violeta Pečentauskienė, Audronė Nikštuvienė
Mokytojų padėjėja - Genė Bareišienė
Direktorė Lina Kaziukaitienė
tel:. 8 389 53382
Direktorės pavaduotoja ugdymui Rasa Drungienė
tel.: (8 389) 53382.
Vyresnioji buhalterė Skaidrė Verikienė
tel.: (8 389) 53277
el.p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Ūkvedė Rūta Čižienė
tel.: (8 389) 53277
el.p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Sekretorė Živilė Žiezdrė
tel.: (8 389) 53277
el.p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Maitinimo organizatorė- Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė
Žydrūnė Bernotienė
tel.: 8 673 05457