Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" 2023 m. vadovo veiklos ataskaita

Utenos mokyklos - vaikų darželio "Eglutė" 2022 m. vadovo veiklos ataskaita

Vadovo 2021 metų veiklos ataskaita

 Vadovo veiklos užduotys 2021 m.

 Utenos mokyklos-vaikų darželio „Eglutė“ 2020 m. vadovo veiklos ataskaita 

 Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo metų veiklos ataskaita

 Utenos mokyklos - vaikų darželio „Eglutė“ vadovo vertinimas

 Vadovo veiklos užduotys 2018 

 Išorinis veiklos vertinimas

 

Mokyklos įsivertinimas:

       2023 M. UTENOS MOKYKLOS-VAIKŲ DARŽELIO „EGLUTĖ“ PLAČIOJO ĮSTAIGOS ĮSIVERTINIMO GILUMINIO SRITIES „BENDRADARBIAVIMO SU VAIKO ŠEIMA“ VERTINIMO ANALIZĖ

       2023 metų mokyklos veiklos įsivertinimas

       2021 metų mokyklos veiklos įsivertinimas

       2020 metai mokyklos veiklos įsivertinimas

       2019 metai

3 SRITIS. Ugdymo(si) aplinkos

Tema: 3.1. Įgalinanti mokytis fizinė aplinka.

Rodiklis: 3.1.1. Įranga ir priemonės.

Raktinis žodis – Įvairovė.

IŠVADOS:

  1. Mokytojai kuria ir naudoja ugdymui savo sukurtas mokymo priemones, dalinasi jomis su kitais pedagogais.
  2. Mokytojai, ruošdamiesi ugdymo procesui, visada pritaiko ugdymosi aplinką.
  3. Mokymo priemonių įsigyjimas mokykloje planuojamas ir derinamas su mokytojais, atsižvelgiama į poreikius, nuomones, siūlymus.
  4. Mokykloje yra kompiuterinės įrangos, multimedijų, interaktyvių lentų, spausdintuvų, kopijuoklis, tačiau šių priemonių galėtų būti daugiau.
  5. Nepakanka ugdymo priemonių specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymui, taip pat didaktinių mokymo priemonių, atitinkančių ugdymo turinį, mokinių amžių, bei medžiagų ir priemonių tiriamajai, laborotorinei veiklai organizuoti.

SIŪLYMAI:

  1. Planuojant aprūpinimą mokymo priemonėmis numatyti prioritetus (išvadų 5 punktas).
  2. Koreguojant ar papildant pirkimų planą atsižvegti į svarbiausius poreikius.
  3. Numatyti dažniausiai naudojamos įrangos (kopijuoklis) atnaujinimą.

Komisijos pirmininkė – Rasa Drungienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.

Komisijos sekretorė – Audronė Nikštuvienė, mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą.

Nariai:

 

Lina Kazlauskienė, specialioji pedagogė - logopedė;

Jolita Stanionienė, pradinio ugdymo mokytoja;

Žydrūnė Bernotienė, maitinimo organizatorė;

Vilma Kranauskienė, logopedė;

Živilė Žiezdrė, socialinė pedagogė.

 

Informacinės technologijos neformaliąjame ugdyme

Šiuolaikinis pasaulis sparčiai keičiasi, tampa vis išmanesnis, todėl skaitmeninimo kompetenciją svarbu lavinti nuo mažens. Pradinių klasių mokiniai IT sėkmingai integruoja ne tik su mokomaisiais dalykais, tačiau daug vaikų aktyviai dalyvauja ir neformaliojo ugdymo pamokose, kur tobulina IKT žinias ir įgūdžius bei įgyvendina kūrybinius sumanymus.

Ką galima daryti, įvaldžius informacines technologijas? Nuo galimybės naudotis rašymo įrankiais, teksto pateikimo šablonais, braižymo/ piešimo įrankiais, paveikslėliais, išsaugoti, išsiųsti dokumentus, laiškus, iki komiksų kūrimo. Tai tik maža dalis, ką vaikai išbando naudodamiesi kompiuteriais.  

Ugdomas mokinių loginis ir kritinis mąstymas, atsakingas požiūris į skaitmeninių technologijų naudojimą. Mokiniai suvokia technologijų teikiamas galimybes.

                                                                          Parengė pradinio ugdymo mokytoja Jolita Stanionienė

 

 

Neformalus ugdymas ,,Gudručių klubas“

Būrelio tikslas – skatinti mokinius domėtis matematikos, gamtos mokslų įvairenybėmis, lavinti loginį mąstymą.

Į veiklą įtraukiami ne tik gabūs matematikai mokiniai, bet ir tie, kuriuos reikia skatinti domėtis matematika, padėti jiems lavinti erdvinį mąstymą, nuovokumą ir pastabumą. Veiklos metu mokiniai sprendžia kryžiažodžius, rebusus ir įvairius galvosūkius. Žaidžia dėmesio koncentracijos reikalaujančius žaidimus. Sprendžia ,,Kengūros“, ,,Kings“, „Olympio“ konkursines užduotis, kurias norint išspręsti tenka pasitelkti netradicinį požiūrį, pastebėti detales, išmokti teisingai suprasti užduoties esmę. Dirbdami grupėse mokiniai daug lengviau įveikia sunkius matematinius riešutėlius. Nepamirštame ir informacinių technologijų. Naudojame Eduka, Ema skaitmenines užduotis, Worwall, Linoit programas. Mokiniams patinka žaidimai per Baamboozle games. Kai pavargstame nuo įtemto darbo, žaidžiame „Smiginį“. Juk ir ten reikia skaičiuoti taškus, koncentruoti dėmesį, susikaupti.

Pasirodo, matematika reikalinga visur. Tai mokslas, kurį galima mokytis smagiai, išmokti ir pamilti.

                                                                       Parengė pradinio ugdymo mokytoja Valda Venclovienė

 

 

Logopedo pagalbos lankstinukas


DRUGELIŲ KALBA

Šiais metais kaip logopedė vykdžiau projektą ,,Drugelių“ kalba. Projekto tikslas – padėti 2-3 metų vaikams įveikti kalbos, kalbėjimo sunkumus. Didinti vaikų pasitikėjimą savimi vartojant kalbą. Vaikai, gebantys išsakyti savo norus, mintis, nusakyti savo jausmus, išgyvenimus, laisviau jaučiasi ir labiau pasitiki savimi. Todėl buvo pasirinkta viena tikslinė vaikų grupė ir numatytas nuoseklus periodiškas užsiėmimų laikas, tikintis, kad po 4 mėnesių bus lengviau pamatuoti pokytį vaikų kalboje pasibaigus projekto įgyvendinimo laikui.

Užsiėmimų metu buvo tikslinamas garsų tarimas, ugdoma foneminė klausa, formuojami garsinės analizės ir sintezės įgūdžiai, turtinamas pasyvusis ir aktyvusis žodynas, tikslinami artikuliacinio aparato ir smulkiosios motorikos judesiai.

Kodėl pasirinkau būtent 2-3 metų amžiaus vaikučius? Pasirinkimą lėmė ne atsitiktinumas, nes šio amžiaus vaikams sparčiausiai vystosi vaiko kalba. Šis laikotarpis yra laikomas svarbiausiu vaiko kalbos vystymosi etapu. Trečiaisiais gyvenimo metais tobulėja ir kalbos supratimas. Vaikai susipažįsta su supančia aplinka iš kalbos ir lytėjimų.

Užsiėmimai „Drugelių“ grupėje vyko žaidimo forma. Žaidimas yra pagrindinė vaiko veikla, kurios metu jis vystosi. Smulkioji motorika taip pat turi labai didelę įtaką vaikų kalbai. Su mažaisiais žaidėme įvairiausius žaidimus, žaidimo metu lavinome smulkiąją motoriką ir tarėme įvairius garsiukus. Žaidimai su balionais labai džiugina, o pagavus balioną su logopedo pagalba labai lengva įvardinti, koks garsas užrašytas ant baliono. Mokėmės garsų (izoliuotų, skiemenyse, žodžiuose) tarimo ir įtvirtinimo. Vaikai atliko pūtimo pratimus (kvėpavimo).

Kalbos mokymasis yra sudėtingas procesas, reikalaujantis daug pastangų, o žaidimo metu vaikai nejausdami mokosi kalbėti. Mažiesiems šnekoriams labai patiko akies ir rankos koordinacijos užduotėlės. Tuo tikslu pati pagaminau ugdomąją priemonę, kuri lavina akies – rankos koordinaciją – tai gebėjimas atlikti judesius rankomis, vadovaujant akims.

Projekto įgyvendinimo metu taikiau universalaus dizaino strategiją - mokymasis žaidžiant.

Buvo numatyti projekto tikėtini rezultatai: išlavės artikuliacinis aparatas, gausės vaikų žodynas ir jie gebės žodžiais išreikšti norus, mintis, poreikius. Kalbėdami nuo dviejų žodžių junginių pamažu pereis prie trijų žodžių sakinukų, atsakys į paprastus klausimus, pradės naudoti daugiskaitą, kalboje daugės veiksmažodžių, atsiras būtasis, būsimasis laikas, kalbos struktūra įgaus vis daugiau norminės kalbos požymių, gramatika taps taisyklingesnė. Vaikai labiau pasitikės savimi.

Galiu pasidžiaugti vykdytos veiklos rezultatu: aštuoniems vaikams projekto pabaigoje buvo tikslesni liežuvio ir lūpų judesiai. Dauguma vaikų aiškiau atsakė į paprastus klausimus. Suprato, kas yra daug ir mažai, mokėjo įvardinti tai žodžiais. Žaisdami vartojo nemažai veiksmažodžių, įvardindami savo atliekamą veiksmą, gebėjo papasakoti, ką veikė ryte, taip įtvirtindami būtojo laiko veiksmažodžius.

Projekto tęstinumas buvo planuojamas pasitvirtinus siektiniems rezultatams. Apibendrinant galiu teigti, kad siektini rezultatai iš dalies pasitvirtino.

Vasario mėnesį planuojamas projekto tęstinumas „Boružiukų“ grupėje.

Logopedė-spec.pedagogė Lina Kazlauskienė


 


 Mokykloje-vaikų darželyje dirbančios logopedės padeda ikimokyklinio amžiaus vaikams ir pradinių klasių mokiniams įveikti kalbėjimo, kalbos, komunikacijos, rašymo ir skaitymo sutrikimus.

  1. Priklausomai nuo vaiko amžiaus įvertina kalbos raidos ypatumus, rašymo ir skaitymo įgūdžius, identifikuoja sutrikimą.
  2. Sudaro kalbos korekcijos planą sutrikimui įveikti ar sušvelninti.
  3. Individualių, pogrupinių ar grupinių pratybų metu lavina foneminę klausą, girdimąją atmintį ir dėmesį, per žaidybines situacijas skatina vėluojančią kalbos raidą, padeda įveikti ar sušvelninti garsų tarimo, kalbos ritmo ir tempo (mikčiojimas, greitakalbystė ir kt.), balso sutrikimus. Formuoja neišsivysčiusią kalbos sistemą - plečia žodyną, moko pritaikyti gramatinius dėsningumus, rišliai pasakoti.
  4. Šalina skaitymo ir rašymo sutrikimus mokyklinio amžiaus vaikams.
  5. Konsultuoja mokytojus, auklėtojas, tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese kalbos korekcijos klausimais.
  6. Šviečia mokyklos bendruomenę aktualiais kalbos raidos, kalbos neišlavėjimo ar sutrikimų prevencijos ir jų šalinimo, logopedo pagalbos teikimo klausimais.

 

Įstaigoje dirbančių logopedžių darbo su klientais laikas:

Vardas, pavardė

Savaitės diena

Laikas

 

VILMA  KRANAUSKIENĖ

Logopedė

 

Antradienis

Penktadienis

 

 

14.45-17.30

14.45-17.30

 

LINA KAZLAUSKIENĖ

Logopedė – specialioji pedagogė

Pirmadienis

Pirmadieniais konsultacijos

Antradienis

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

Pietų pertrauka

 8.00-16.30

12.45-15.00

 8.00-16.30

 8.00-17.00

 8.00-17.00

 9.05-11.00

12.00-12.45

RITONĖ TUMELIENĖ

Logopedė

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

08.00 – 11.00 ir 13.00-15.00

13.00 – 14.00

08.30 – 10.30 ir 13.00-14.30


Socialinės pedagogės darbo laikas:

Trečiadienis 08.30-13.30

Penktadienis 08.30-13.10


 

 

„Viščiukai“

Mokytojos - Aušra Paškevičienė, Lina Guobienė

Mokytojų padėjėja - Deimantė Šakalienė

 

„Drugeliai“

Mokytojos -  Žydrė Čiplienė, Gintarė Šakalytė

Mokytojų padėjėja - Danguolė Vaičiuvienė

 

„Žirniukai“

Mokytojos - Nida  Jankauskienė, Renata Urbanavičienė

Mokytojų padėjėja - Daiva Uzielienė

 

„Boružiukai“

Mokytojos - Inga Žlabickienė, Renata Urbanavičienė, Gitana Račickienė

Mokytojų padėjėja - Jūratė Bernotienė

 

„Bitutės“

Mokytojos - Alma Vanagienė, Lina Guobienė

Mokytojų padėjėja - Alma Šimonėlienė

 

„Smalsiukai“

Mokytojos - Rita Katinienė, Gražina Mozūrienė, Gitana Račickienė

Mokytojų padėjėja - Elvina Gaidelienė

 

„Pelėdžiukai“

Mokytojos - Inga Bitautienė, Gražina Mozūrienė

Mokytojų padėjėja - Aušra Tumėnienė

 

„Svirpliukai“

Mokytojos - Rasa Bakšienė, Audronė Nikštuvienė

Mokytojų padėjėja - Vilma Paškevičienė

 

„Spindulėliai“

Mokytojos - Violeta Pečentauskienė, Audronė Nikštuvienė

Mokytojų padėjėja - Genė Bareišienė

direktore

Direktorė Lina Kaziukaitienė

Gyvenimo aprašymas

tel:. 8 389 53382

el.p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

 pavaduotoja

Direktorės pavaduotoja ugdymui Rasa Drungienė

tel.: (8 389) 53382.

el.p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

 

 received 210821236798038

Vyresnioji buhalterė Skaidrė Verikienė

tel.: (8 389) 53277

el.p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 received 255647365438621

Ūkvedė Rūta Čižienė

tel.: (8 389) 53277

el.p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Sekretorė Živilė Žiezdrė

tel.: (8 389) 53277

el.p.: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

 

Maitinimo organizatorė- Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė

Žydrūnė Bernotienė

tel.: 8 673 05457

 Copyright © 2024 www.eglute.utena.lm.lt  Rights Reserved.